استرچ فیلم صنعتی

استرچ فیلم صنعتی

استرچ فیلم صنعتی

استرچ فیلم صنعتی را باید یکی از ابزارهای بسیار هوشمندانه در صنایع بسته‌بندی به حساب آوریم. در این صنایع، سالم ماندن محصولات تولیدی در انبار و به‌ویژه در حین جابجایی‌ها بسیار مهم است. فیلم استرچ بسته‌بندی بسیاری از دغدغه‌ها را در این زمینه رفع کرده است. ما در کارخانه فیلم استرچ پارس پلاستیک آناهیتا، فیلم استرچ صنعتی را با بهترین کیفیت و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های تولید، عرضه می‌کنیم. بنابراین، چنانچه قصد خرید استرچ فیلم صنعتی را دارید، در ادامه مطلب، سعی کرده‌ایم دانستنی‌هایی بسیار کاربردی را در این زمینه در اختیارتان بگذاریم. با ما همراه باشید تا:

  • استرچ فیلم صنعتی و مواد سازنده‌اش را بشناسید

  • ویژگی‌های متمایز فیلم استرچ بسته‌بندی پارس پلاستیک آناهیتا را بدانید

  • از کاربردهای متنوع این محصولات مطلع شوید و

  • بتوانید شرایط تأثیرگذار بر قیمت این محصول از جمله نقش تولید کننده فیلم استرچ را بر آن تحلیل کنید.

نایلون عریض کشاورزی

منظور از استرچ فیلم صنعتی چیست؟

فیلم استرچ صنعتی یا همان فیلم استرچ بسته‌بندی، صفحات پلاستیکی قابل کششی هستند که جهت بسته‌بندی محصول به کار می‌روند تا آن‌ها را در جایشان محکم کنند. استرچ فیلم صنعتی معمولاً در پالت‌های حمل و نقل برای محکم نگه داشتن محصولات و جعبه‌ها برای جابجایی کاربرد دارد. این محصولات به‌ویژه برای خریدهای اینترنتی بسیار کاربردی هستند؛ چرا عملیات آن‌ها غالباً منجر به ارسال و دریافت محصولات می‌شود. فیلم استرچ بسته‌بندی به بسته‌بندی مناسب محصولات و کاهش تلفات آن‌ها در مواقعی نظیر بارگیری، تخلیه و حمل و نقل کمک می‌کند. این محصولات روکش‌هایی سنگین و قوی هستند که محصولات را به هم می‌چسبانند و محکم می‌کنند. کارخانه فیلم استرچ پارس پلاستیک آناهیتا این محصولات را با ضخامت‌ها، عرض‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌کند.

چرا خرید فیلم استرچ صنعتی از پارس پلاستیک آناهیتا به نفعمان است؟

قصد مشتریان از خرید یک محصول در وهله نخست، این است که به بهترین شکل نیازمندی‌شان را برآورده کند. ما در پارس پلاستیک آناهیتا کیفیت را الفبای تداوم فعالیتمان می‌دانیم و با برنامه‌ریزی تولید و کنترل‌های فنی و کیفی دقیق سعی کرده‌ایم تا فیلم استرچ صنعتی را با کیفیتی شایسته مشتریان عرضه کنیم. در کارخانه پارس پلاستیک آناهیتا به‌عنوان برترین تولید کننده فیلم استرچ در کشور، نتایج بازخوردها و نظرات مشتریان را درباره محصولات با ساز و کار مشخصی در فرآیند تولید لحاظ می‌کنیم. تنظیم هزینه‌های تولید نیز به‌گونه‌ای صورت می‌گیرد تا قیمت فیلم استرچ برای مصرف‌کننده نهایی، منطقی و اصولی تعیین شود.

فیلم استرچ صنعتی را از چه موادی تولید می‌کنند؟

استرچ فیلم صنعتی را معمولاً از جنس پلی اتیلن تولید می‌کنند. اما انواع هیبریدی و میکرونی نیز نمونه‌های جدیدی هستند که استحکام کششی زیادی دارند. ما در کارخانه فیلم استرچ پارس پلاستیک آناهیتا همواره سعی می‌کنیم تا آخرین فناوری را در اتباط با کارایی محصولات و سازگاری زیست‌محیطی آن‌ها عرضه کنیم. لذا اصل بهره‌برداری از مواد اولیه باکیفیت را همواره در زنجیره تأمین کارخانه رعایت می‌کنیم.

نایلون عریض گلخانه ای
نایلون عریض گلخانه ای

انواع فیلم استرچ صنعتی کدامند؟

  • فیلم استرچ بسته‌بندی دستی: استرچ فیلم صنعتی دستی برای اِعمال دستی فیلم بر روی بار طراحی شده است.
  • استرچ فیلم صنعتی ماشینی: این نوع فیلم‌ها را معمولاً برای عملیات بسته‌بندی با حجم زیاد تولید می‌کنند. برخی انواع متداول فیلم استرچ صنعتی ماشینی عبارتند از: استرچ فیلم صنعتی دمشی که با استفاده از فرآیند اکستروژن دمشی تولید می‌شود و فیلم استرچ صنعتی ریخته‌گری که حاصل فرآیند اکستروژن ریخته‌گری است.
پارس پلاستیک آناهیتا از جمله شرکت‌های پیشرو تولید کننده فیلم استرچ در کشور است. رعایت کردن استانداردهای کیفی در فرآیندهای تولید فیلم استرچ بسته‌بندی و تعهد به پاسخگویی در قبال نیازهای مشتریان از ویژگی‌های متمایز این کارخانه فیلم استرچ صنعتی است. فیلم استرچ صنعتی با بسته‌بندی مناسب محصولات بر روی پالت، آن‌ها را محکم نگه می‌دارد و از وارد شدن خسارت به آن‌ها جلوگیری می‌کند. قبل از خرید استرچ فیلم صنعتی لازم است مشخصات این محصولات را از نظر ضخامت، عرض و نوع کاربرد تعیین کنید و محصول متناسب با آن‌ها را بخرید. برای خریدی مطمئن، همین امروز با کارشناسان پارس پلاستیک آناهیتا تماس بگیرید.

مهم‌ترین مزایا و کاربردهای فیلم استرچ بسته‌بندی کدامند؟

  • اصلی‌ترین کاربرد استرچ فیلم صنعتی در زمینه بسته‌بندی محصولات یا بارهای ارسالی بر روی هم است. همچنین، بسته‌بندی محکم محموله‌ها با فیلم استرچ بسته‌بندی به جلوگیری از سرقت از آن‌ها نیز کمک می‌کند و به راحتی می‌توانید کنترل کنید که آیا اقلام دستکاری شده‌اند یا خیر.
  • از فیلم استرچ صنعتی می‌توانیم برای بسته‌بندی ظروف غذا استفاده کنیم. بنابراین در کارخانه فیلم استرچ لازم است اصول بهداشتی در فرآیند تولید رعایت شود؛ چیزی که در پارس پلاستیک آناهیتا با جدیّت به آن پایبند هستیم.
  • قرارگیری همه محصولات در کنار هم به کمک استرچ فیلم صنعتی باعث می‌شود تا مدیریت کردن موجودی آسان شود. فیلم استرچ صنعتی به محصولات نظمی منطقی می‌بخشد که شمارش موجودی را به فرآیندی کارآمد تبدیل می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
  • فیلم استرچ صنعتی پارس پلاستیک آناهیتا محصولات را در برابر گرد و غبار، کثیفی و رطوبت محافظت می‌کند. همچنین، این محصول را می‌توانید با سایر ابزارهای بسته‌بندی نظیر پوشش‌های حباب‌دار برای اقلام شکستنی ترکیب کنید.
  • انواع رنگی فیلم استرچ صنعتی تشخیص محصولات را با توجه به کدهای رنگی آسان‌تر می‌کند.
  • انواع شفاف این فیلم‌ها باعث می‌شوند تا علائم محصولات از زیر فیلم استرچ بسته‌بندی قابل خوانش باشند. این ویژگی به‌ویژه در بخش‌های لجستیک و حمل بار بسیار اهمیت دارد.
نایلون عریض کشاورزی

تولید کننده فیلم استرچ چه نقشی در فرآیند قیمت‌گذاری آن دارد؟

 قیمت فیلم استرچ تابعی از هزینه‌های تولید، سود و مشخصات این محصول است. نقش تولید کننده فیلم استرچ را باید در قابلیت‌های فنی این محصولات و فرآیندهای بهینه تولید جستجو کنیم. کارخانه فیلم استرچ شرکت پارس پلاستیک آناهیتا انواع مختلفی از فیلم استرچ بسته‌بندی را تولید می‌کند. هریک از این محصولات ویژگی‌های مختلفی از نظر ضخامت، کشسانی، شفافیت و مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید دارند که بر قیمت نهایی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

محصولات استرچ فیلم صنعتی پارس پلاستیک آناهیتا چه ویژگی‌هایی دارند؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های استرچ فیلم صنعتی کارخانه فیلم استرچ پارس پلاستیک آناهیتا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ضخامت فیلم استرچ صنعتی: 10 الی 40 میکرون
  • عرض محصول: 10 تا 150 سانتیمتر
  • درجه کشسانی: 500 درصد نسبت به طول
  • امکان سفارش دادن انواع رنگی، مات یا مقاوم در برابر اشعه ماوری بنفش

درباره ما

زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع فیلم های پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی (منسوجات نبافته اسپان باند) می باشد که آماده تامین نیازهای صنایع مختلف است. این شرکت باتوان تولید سالانه 21.000 تن انواع فیلم های پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی پاسخگوی نیاز مشتریان است.....

کارخانه

کارخانه یک: جاده ساوه شهرک صنعتی نصیراباد فاز 2 سرو 26 پلاک 7
کارخانه دو: جاده ساوه شهرک صنعتی نصیراباد دکتر حسابی 3 پلاک 35

دفتر مرکزی

بازار تهران خیابان 15 خرداد نرسیده به پله های نوروزخان نبش پاساژ بوذر جمهری پلاک 1

تلفن:

55802605  -021
55583029  -021
55583078  -021

whatsapp  09129370970

 + اطلاعات بیشتر    

bbb