نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

کمتر محصولی در زمینه بسته‌بندی اقلام شکستنی و به‌ویژه پر کردن فضاهای خالی خطرساز در بسته‌بندی‌ها به پای نایلون حباب‌دار می‌رسد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که این محصولات را چگونه تولید می‌کنند یا این‌که نایلون ضربه‌گیر انواع مختلفی دارد؟ پس از مرور این مطلب درباره ابعاد مختلف نایلون حباب‌دار قطعاً دیدتان درباره این محصول متحول خواهد شد. ما در پارس پلاستیک آناهیتا برای چنین تحولی آماده‌ایم؛ چرا که با تنوع‌بخشی به محصولاتمان و ارتقای کیفیتشان سعی داریم تا از خرید نایلون حباب‌دار تجربه‌ای ارزنده برایتان بسازیم. پس ما را همراهی کنید تا:

  • نایلون ضربه‌گیر، کاربردها و مزایای آن را به‌اختصار شرح دهیم
  • خدمات و محصولات پارس پلاستیک آناهیتا را درباره نایلون حباب‌دار معرفی کنیم
  • قیمت نایلون حباب‌دار و عوامل مؤثر بر آن را بررسی کنیم و
  • گزینه‌های انتخابی‌تان را در زمینه خرید نایلون حباب‌دار در بازار داخلی و خارجی بررسی کنیم.
نایلون حبابدار

نایلون ضربه‌گیر چیست و چه کاربردی دارد؟

 نایلون حباب‌دار یا ضربه‌گیر ورق پلاستیکی منعطفی است که حباب‌های پر از هوا از سطح آن بیرون زده‌اند. از این ورق عمدتاً برای بسته‌بندی کردن کالاهای شکننده‌ای مثل شیشه استفاده می‌کنند. نایلون حباب‌دار را در پارس پلاستیک آناهیتا با اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌کنیم. هدف اصلی از خرید نایلون حباب‌دار محافظت کردن از اجسام با ایجاد عایقی در برابر لرزش و ضربه‌های ناشی از جابجایی است. حباب‌های هوای تعبیه شده بر سطح نایلون ضربه‌گیر راه مناسب و بسیار مؤثری برای محافظت از اقلام شکننده در هنگام جابجایی و نگهداری در انبار است. از این محصول می‌توانید برای محافظت کردن از اقلام کوچک و سبک وزن گرفته تا محصولات بزرگ و شکننده استفاده کنید.

نایلون ضربه‌گیر را چگونه تولید می‌کنند؟

فرآیند تولید نایلون حباب‌دار در کارخانه‌های تولیدکننده نایلون حباب‌دار از جمله پارس پلاستیک آناهیتا با حرارت‌دهی به دانه‌های ریز رزین پلی‌اتیلنی آغاز می‌شود. در ادامه، این دانه‌های رزین کوچک ذوب می‌شوند و لایه نازکی درست می‌کنند که به‌عنوان ماده پایه نایلون حباب‌دار به کار می‌رود. این فیلم صاف می‌شود و وارد غلتک‌هایی با سوراخ‌هایی کوچک بر سطحشان می‌شود. با حرکت کردن لایه مذکور در بین غلتک‌ها ، مکش هوا اِعمال می‌شود تا آن را به داخل سوراخ‌ها بفشارد و حباب‌های هوا را بر سطح آن ایجاد کند. پس از دمیده شدن حباب‌های هوا به داخل فیلم، لایه دومی بر سطح آن کشیده می‌شود تا هوا را در داخل پوشش حباب به دام بیندازد و حباب‌های هوا را بسازد. در نهایت، قبل از جمع‌آوری فیلم نایلون ضربه‌گیر، معمولاً به فواصل مشخصی بر سطح آن پرفراژ ایجاد می‌کنند.

نایلون حبابدار

اقسام مختلف نایلون ضربه‌گیر کدامند؟

برای خرید نایلون حباب‌دار، با اقسام مختلف این محصول مواجه می‌شوید. بنابراین، لازم است که قبل از اقدام کردن برای خرید، مشخص کنید که دقیقاً برای چه هدفی این محصول را تهیه می‌کنید. کارشناسان ما در پارس پلاستیک آناهیتا به‌عنوان تولیدکننده نایلون حباب‌دار باکیفیت، می‌توانند شما را برای خریدی مناسب راهنمایی کنند. برخی کارخانجات تولیدکننده نایلون حباب‌دار این محصول را به‌صورت سفارشی به لوله، ورق یا کیسه تبدیل می‌کنند یا به‌صورت چاپی و رنگی عرضه می‌کنند. در ادامه، اقسام مختلف نایلون ضربه‌گیر را در بازار جهانی مرور می‌کنیم. توجه کنید که ممکن است برخی از این محصولات در بازار داخلی در دسترستان نباشند.

نایلون حبابدار

نایلون حباب‌دار چندمنظوره:

عمده نایلون‌های ضربه‌گیر در بازار از نوع چندمنظوره هستند. این محصولِ پارس پلاستیک آناهیتا راه‌کاری مؤثر و به‌صرفه برای بسته‌بندی محصولات کوچک و بزرگ و محافظت از آن‌ها در برابر آسیب فراهم می‌کند. رول‌های این محصول را می‌توانیم طبق عرض درخواستی‌تان برش دهیم. اما معمولاً شرکت‌های تولیدکننده نایلون حباب‌دار، این محصول را در دو دسته معمولی و سنگین به‌ترتیب با ضخامت‌های 10 و 20 میلیمتری و تا عرض 2 متر تولید می‌کنند. نوع معمولی برای جابجایی عادی لوازم منزل مناسب است اما دومی برای بسته‌بندی محصولات شکننده در سطح حرفه‌ای و صنعتی به کار می‌رود.

نایلون ضربه‌گیر فویل‌دار:

این محصولات به ورقه‌های نایلون حباب‌داری اطلاق می‌شوند که با فویل، لمینیت شده‌اند. هدف از خرید نایلون حباب‌دار فویل‌دار امکان بسته‌بندی کردن اجناس با دمای کنترل‌شده است. کیفیت حرارتی این نایلون حباب‌دار، دمای محصولات داخلش را تنظیم می‌کند و از کالاهای حساس در برابر آسیب محافظت می‌کند. این روکش سبک و مقاوم در برابر رطوبت برای بسته‌بندی مواد غذایی خاص، اسناد، نقاشی‌ها و نظایر آن‌ها به کار می‌رود.

نایلون ضربه‌گیر فویل‌دار:
نایلون حبابدار

نایلون ضربه‌گیر پشت‌کاغذی کرافت:

این نوع نایلون حباب‌دار با کاغذ کرافت قوی پوشانده شده است که عمدتاً برای بسته‌بندی مبلمان چوبی و سایر وسایل سنگین خانگی طراحی شده است. این محصول به‌گونه‌ای مقاوم طراحی شده است که در شرایط جابجایی وسایل دوام بیاورد. همچنین، این محصولات برای محافظت کردن از کف در برابر خراش ناشی از جابجایی اثاثیه سنگین نیز مفیدند.

 

پوشش حباب‌دار فوم‌دار:

مجموعه‌های تولیدکننده نایلون حباب‌دار فوم‌دار این محصول کاربردی را برای کسانی تولید می‌کنند که به‌دنبال محافظت بیشتری از کالاهایشان هستند. این نایلون ضربه‌گیر به‌گونه‌ای طراحی شده است که بالشتکی اضافی برای اقلام ظریفی فراهم کند که در حین جابجایی، به مراقبت ویژه نیاز دارند. این ورق مانند پلاستیک عرق نمی‌کند، لذا سطح محصول را تمیز نگه می‌دارد.

 

نایلون حباب‌دار ضدالکتریسیته ساکن:

این محصول ویژه اقلام الکتریکی طراحی شده است که از شوک الکتریکی و خطر آتش‌سوزی در حین جابجایی این وسایل جلوگیری می‌کند.

قیمت نایلون حباب‌دار را چگونه تعیین می‌کنند؟

قیمت نایلون حباب‌دار با توجه به ضخامت و عرض این محصول می‌تواند متغیر باشد. بنابراین، طبق شرایط درخواستی مشتریان می‌توانیم قیمت رول آن را محاسبه کنیم. این محصول معمولاً با ضخامت 5/0 تا 20 میلیمتر و عرض 25 تا 200 سانتیمتر عرضه می‌شود و البته با طول‌های متغیر. شرکت‌های تولیدکننده نایلون حباب‌دار محصولات سفارشی را نیز با توجه به مواد اولیه استفاده شده و ضوابط مربوطه قیمت‌گذاری می‌کنند.

نایلون ضربه‌گیر پوشش مطمئنی برای بسته‌بندی اقلام کوچک و بزرگ است. این محصول با جذب کردن شدت ضربه و لرزش‌ها و اثر وزن ایستا از آسیب دیدن محصولات جلوگیری می‌کند. ما در پارس پلاستیک آناهیتا به عنوان تولیدکننده نایلون حباب‌دار درجه یک، تمامی الزامات فنی را برای طراحی و تولید محصولی مطمئن به کار می‌گیریم. لذا این محصول را می‌توانید با ضریب اطمینان بالایی از مجموعه ما خریداری کنید. تعیین قیمت نایلون حباب‌دار با توجه به مؤلفه‌های ضخامت، عرض و طول محصول تعیین می‌شود. در بخش محصولات سایت می‌توانید اطلاعات مربوط به انواع محصولات ما را مشاهده کنید.

درباره ما

زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع فیلم های پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی (منسوجات نبافته اسپان باند) می باشد که آماده تامین نیازهای صنایع مختلف است. این شرکت باتوان تولید سالانه 21.000 تن انواع فیلم های پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی پاسخگوی نیاز مشتریان است.....

کارخانه

کارخانه یک: جاده ساوه شهرک صنعتی نصیراباد فاز 2 سرو 26 پلاک 7
کارخانه دو: جاده ساوه شهرک صنعتی نصیراباد دکتر حسابی 3 پلاک 35

دفتر مرکزی

بازار تهران خیابان 15 خرداد نرسیده به پله های نوروزخان نبش پاساژ بوذر جمهری پلاک 1

تلفن:

55802605  -021
55583029  -021
55583078  -021

whatsapp  09129370970

 + اطلاعات بیشتر    

bbb